همزمان با ظهور بیماری کرونا و افزایش محدودیت‌های تردد در یک سال اخیر، بسیاری از رفتارهای اجتماعی دچار تغییر شد. شاید تا دیروز بسیاری از سرمایه‌ها صرف مسافرت‌های درون شهری و خریدهای حضوری از فروشگاه‌ها می‌شد، اما امروز ترددها کاهش یافته و به‌جای آن حجم خرید آنلاین، بیش از پیش شده است.


اخبار واصله از فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی همچون آمازون نشان‌دهنده تغیر رفتار کاربران فضای مجازی در تمام دنیاست. هنگامی که بحث حفظ جان انسان‌ها مطرح شد، بسیاری از افراد که به این موضوع اهمیت می‌دادند رو به خرید آنلاین نیازهای خود آوردند و از غذا و پوشاک گرفته تا محصولات بهداشتی و ادامه مطلب را اینجا بخوانید

تاثیر کرونا بر فروش آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی و غیره